söndag, januari 23, 2011

Answer in one of the bottles

Eftersom det är söndag är ambitionsnivån låg. Så ska det vara. Roligt kan vi ha andra dagar.

Anna Nio har en tävling med filmcitat. Eftersom Anna verkar vara en klok människa så är tävlingen skitsvår och väldigt exkluderande och elitistisk.

Därför har vi andra en egen tävling här istället där alla är bra och där alla får vara med.

Nu vet jag egentligen inte riktigt vad vi ska tävla om, inget sånt där om vem som har längst kuk eller nåt, det är faktiskt 2011 nu och det är dags att mogna.

Jo, nu vet jag. Vi gissar vad det är för skivomslag nedan.


Nu känner jag mig lite som Thomas tyska mamma i En komikers uppväxt som försöker hitta på aktiviteter åt alla som inte får vara med i Annas tävling, men någon måste ju ta lite jävla ansvar för trivseln på internet.

Das leben ist langweilig. Es macht keinen spass. Das leben ist flach.

3 kommentarer:

Krisse sa...

Nåt med DAF, va?

Du behöver inte ge mig något pris för jag har längst kuk så jag är redan en vinnare, kan man säga.

Anna Nio sa...

Det är fint att du är hela internetvärldens lilla bullmamma, vår egen Skogsmulle i en skoglös värld där klimatet ofta är kargt. Det känns bra, för då kan jag fortsätta vara tuff och duktig och inte släppa in töntar i min webb-stuga. :D

Och skivan är en skiva med DAF, den heter nåt på tyska. Det är tysk musik på skivan. Mer vill jag inte säga, nån mindre bemedlad måste ju få chansen att glänsa också!

Lina sa...

Jag tror att skivan heter Alles ist gut, av DAF. ;)