onsdag, oktober 17, 2007

Used to love her

Det kändes bra i början. Jag hade överseende med att hon myste i någon solkig jävla soffa med främmande pojkar. Jag tyckte att det var lugnt att hon fjantade runt på discon på fritidsgårdar och dansade tätt intill en tönt med bandana runt döskallen. Det var helt ok. För då var jag nyförälskad och pilsk.

Nu har dock vardagen kommit, förälskelsen har lagt sig, och det inte känns inte lika kul längre. Hennes dialekt som tidigare var så charmig, framstår numera bara som jävligt jobbig.
Och hennes negativa attityd orkar jag inte längre med.
Bjud till lite själv för fan. "Det ska vara kul att suga kuk", som det heter. Typ. Jag hade förhoppningar om att kunna ha en god relation till svärfar. Vi skulle kanske ha kunnat tagit en öl ihop och snackat sport. Som riktiga män(nåja). Men alltså, det är ju mer tag i en sengångare i koma.

Nej fy fan, jag lägger ner.

Tjejen i Teliareklamen – Det är slut nu.
"Hit the road bitch
No more booze from
Daddy anymore"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg henne igår. På Carmen, hon var där med en trind kompis och käkade hamburgertallrik med stekt ägg.

/B

Wayne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Wayne sa...

B: Jaha... då har hon antagligen fyllt 18 år. Vilket gör henne ännu mer ointressant.

Anonym sa...

Va är det för en jävla kombo - hamburgare med stekt ägg!!?? Det är ju gott förvisso, men det kan väl inte finnas som ordinarie rätt på en restaurangmeny? Med andra ord så förstår jag att du tappat intresset Wayne.