torsdag, oktober 04, 2007

Blood and tears

Ok, jag går nu. Men jag sa ju att jag skulle till Konsum. Köpa tidningen och snus. Chips? Jaja. Vadå, ska du ha dip också? Nej, jag tycker inte att du är fet. Verkligen inte, du är jättefin. Men va fan... . Men gråt inte. Ja, jag vet att du har det jobbigt när du ska ha mens. Förlåt. Men torka tårarna nu. Nej, du är inte fet. Jag tror inte att du väger etthundrafemtio kilo. Ica istället? Det är ju tre kilometer dit. Men herregud, bara för att jag sa att jag var ihop med kassörskan på Konsum i två timmar på lågstadiet? Men det är ju för fan nästan tjugo år sedan. Nej, jag bara ska köpa tidningen, snus och chips. Och dip ja, förlåt. Men jag går ju för fan inte dit för att få knulla henne. Det är väl klart att du är finare än henne. Och charmigare ja, självklart. Ja, jag älskar dig. Jag går nu då. Men jag sa ju för fan det för två sekunder sedan. Snälla gråt inte igen. Nej jag tycker inte att du är labil. Verkligen inte.

Inga kommentarer: