onsdag, oktober 10, 2007

Big balls

Onsdag kl.09.32
Det finns ju machotyper som bestiger berg utomlands, paddlar kajak över de sju haven med endast saltvatten som dryck, eller vandrar jorden runt på åttio dagar iförda jeansshorts och foppatofflor.
Allt för utmaningens och äventyrets skull.
Om ni frågar mig så anser jag att det är för kärringar.

Själv har jag lite tid över nu i veckan och har bestämt mig för en egen utmaning. Jag ska inte onanera förrän vid midnatt på fredag. Ser egentligen inte det här som en riktig utmaning, skulle kunna avstå resten av livet om jag ville. Är en man med stark självdisciplin. Jaja, utmaningen börjar nu. Vilken häftig resa det kommer att bli.








EDIT: Kl.09.47
Ja va fan... utmaningen är avbruten.
Jag gör ett nytt försök i vecka 49.

3 kommentarer:

Anonym sa...

your balls must be like watermelons man!

Anonym sa...

Jag är stolt över dig ändå! Vi håller tummarna för att du klarar det vecka 49!!!

Anonym sa...

Vi antar att det var någonting extraordinärt som låg bakom ditt beslut att ge upp.Hoppas att det var värt det. Du har vårt stöd.