måndag, oktober 22, 2007

Love thy neighbour

Jag må vara misslynt över gammalt groll, men det stör mig som fan att människan som ringde störningsjouren den där sommarnatten förra året ännu inte trätt fram.
Förvisso har jag mina misstankar, dock kan jag inte vara helt säker. Därför känns det passande såhär inför flytten att nu framåt småtimmarna besöka mina grannar. Jag kommer givetvis att vara konsekvent och hälsa på hos alla grannarna. När de sömndrucket öppnar sina dörrar ska jag säga "Tack för alla år, din jävla fitta" och sedan leverera en spottloska i deras ansikten.
Tror att kärringen med finskt efternamn på första våningen har en hund av något slag. Ett tillhygge i form av en påk eller liknande kan därför vara aktuellt. Eller så skiter jag i allt och bara går till sängs istället.
Eat my fuck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan vara med å sänka gubbjäveln på tvåan. Jag tror att det var han som golade den där natten...

stickling sa...

Eller byt namnskyltarna på dörrarna. Kan skapa ett härligt litet hämndkaos!