söndag, juli 01, 2007

Let´s talk about sex II

Fråga:"Hej !Jag är en tjej som inte fått min mens än. Det har alla andra tjejerna i klassen. Är jag onormal. Tja / 13 år - inget hår"

Svar:"Kära 13 år - inget hår
Om du är onormal vet jag inte. Lite konstig kanske. Du har nog inga kompisar heller. Mitt tips är att du hör av dig Kamratposten istället. Det är mer deras grej att deala med smutsiga tonåringar. Kram"

...det här var ju inte alls roligt. Helt meningslöst. Sorry att jag stjäl er värdefulla tid. I´m such a twat I know.
Med huvudet först...



Ps – När jag blir vuxen ska jag öppna en krog. På min krog ska inga drinkar serveras, så att människor med ett abnormt ölsug inte tvingas vänta en timme på att bartendern först ska springa till marknaden och handla färska grönsaker till drinkjävlarna åt idioterna som beställer tjafset. Det ska heller inte släppas in några snygga tjejer som stjäl bartenderns uppmärksamhet och låter dom beställa först. Öl och fula tjejer tror jag är ett lyckat koncept. Godnatt

Inga kommentarer: