torsdag, juli 05, 2007

I´m doing time in a maximum security twilight home

High on life and Lactacyd?
Möjligtvis Lactacyd kanske, men hög på livet? Nej för helvete. Inte jag inte.
Har semester. Och det jag vill säga är – Fy fan vad tråkigt.

Visserligen är det hemskt tråkigt att gå till Samhall varje dag, men ändå. Där får man ändå bloggmaterial i alla fall. Nu ligger jag som ett apatiskt flyktingbarn och bara stirrar. Kanske onanerar eller dricker folköl ibland, men det är ju en jävla kraftansträng. Ok, nu ljög jag, jag runkar väldigt mycket, inte för att jag kåt utan för att jag är så jävla uttråkad. Vad hände med resor till Nya Zeeland, tågluffning och festivaler? Inte fan vet jag! Sämsta jävla semestern någonsin. Försökte styra upp en sista minuten resa och fixa eget rum. Vill inte hamna med någon gubbjävel på Kreta med fascination för nazism eller schlager.Kärringen på resebyrån påpekade att det blir väldigt dyrt att boka singelrum. Indirekt sa hon alltså ”-Vi tycker inte att ensamma människor utan flickvän/pojkvän eller med vänner som inte kan/vill/orkar ställa upp bör röra sig utanför rikets gränser. Ni förtjänar att dö!”

Jaha. Tack för den din jävla fitta.

Nej fan, man skulle varit ung och vig och åkt på någon festival. Under sena tonåren då lekte livet. Dra till Roskilde, dricka obehagliga mängder öl, röka allt som går att röka och ligga med tjejer från kommuner man inte vet existerar. ”- Va fan, Katrineholm, haha, du skojar. Finns väl inget ställe som heter Katrineholm. Du är rolig du, och fan så söt. Ska vi knulla i mitt eller ditt tält eller duger pissdungen där borta?”

Gammal, avdankad och bitter? Jag?


Imorgon åker jag till Götejävlaborg i alla fall. Där ska jag gå på tivoli och äta sockervadd. Kanske besudla Hottys och Birdmans lägenhet med min vildhavre. Förhoppningsvis leka med Kolja vid havet, fiska krabbor, prata känslor, popmusik och strunt. Pilla på Helenas lökar?

"I'm doing time in a maximum security twilight home... All I get's the bone... no friends, no phone, no pets, all I get's the bone, I'm doing time in a maximum security twilight home... Nothing can go wrong! Nothing can go wrong! Nothing can go wrong!"

4 kommentarer:

stickling sa...

Kom och pilla bara!

Lökarna hälsar för övrigt. De är väldigt glada över blogguppmärksamheten.

Fatima sa...

Jag som trodde att du skulle dra med dig Kolja till Tyskland?

Anonym sa...

E dö go i hela hövve eller? Och jag som trodde att du skulle komma till Stockholm på min fest imorrn... ack o ve.

Anonym sa...

Barra Barra!!!