onsdag, juli 18, 2007

I want you

Dikt till en tjej som jag såg på en krog på avstånd i lördagskväll.
Jag vet inte vem du är, du vet inte vem jag är, men det vore kul om du hörde av dig. Fika? Bio?

Du var så fin
Kanske du skulle kunna ge mig smärtsam disciplin
Jag var så trött
Allt jag ville just då var bara att slippa allt blött
Vad syftade din röda klänning på?
Efter en kyss skulle förmodligen mitt matta hjärta sluta slå
Din hy som ett glas god likör!
Jag kommer förnöjt lapa imig tills min själ dör

Ps - Det var väl inte du som la syfilis i min öl va?

5 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

När kommer du hem från landet? Java på fredag eftermiddag?

Anonym sa...

hej wayne såg dig precis och blev blixtförälskad! när ska vi ses? äh, du förstår vad jag menar...

Wayne sa...

Susanne- Är hemskt ledsen, men jag slutade förstå saker runt 1998. Men ge mig ett par dagar så...

Anonym sa...

Det var jag som la Syfilis i din öl! Mvh /Andreas Carlgren

Anonym sa...

waaaayne u are so vaaaain coming trough my braaaain.

inte mycket händer på min ö nej.

ville mest bara säga hej och påminna dig om min kärlek.

puss