onsdag, juli 11, 2007

There is hope

Hej Gud!Jag sitter här naken och skriver. Men du kan vara lugn, det är inget snusk på gång. Det var längesedan min nakna kropp hade något med sex att göra. Vill bara tacka för hjälpen egentligen. Nu gick det väl inte riktigt som det var tänkt. Kanske beror det på mina orena tankar om Sabrina Tonårshäxan och Mary i Sjunde Himlen. Eller för att jag tillber Jultomten och Påskharen oftare än dig. Men va fan, kan ju vara skönt att slippa den där jävla göteborgsdialekten. Tänk dig själv att släpa hem en brud som dan efter säger ”A du vet liksom, jag bor la hemma hos mossan å fassan i Partille. Mossan jobbar la i Feskekörka å fassan jobbar la på varvet, när han inte sitter på krogen å drar Kal å Adavitsar. Jävla sköj å gött vettö”. Nä fy faen. Som sagt, vill ändå tacka för hjälpen, det blir nog bra det här. Nu ska jag ta ett dopp i brännvinsfloden för att fira. Måste passa på innan jag blir en fattig student som måste sälja stjärt för att dryga ut ekonomin. Kram

1 kommentar:

Kulturkoftan sa...

Va? Inget göteborg? Va?