fredag, juni 26, 2009

Violent playground

Mitt hjärta blöder. Det är ingen nyhet, ett ganska normalt tillstand. Men efter nagra dagar med kass mage sa blöder ocksa röven. Det gör ont i nyponrosen, som en störd kvinna uttryckte det.

I klassen har vi en kärring till fransyska. Hon har ett enda langt ögonbryn och är dum i huvet. Det finns även en italienare. Han är väl kanske 16 ar och förmodligen inte könsmogen. Därför ska han fa stryk inne pa toaletten sen. Ska trycka upp honom mot väggen och hota lite sadär smaskönt. Om han tjallar för fröken sa ska han fa ännu mer stryk. Det kommer säkert imponera pa polskan med lökarna ocksa. Tjejer gillar ju elaka killar. Men mest mobbas jag för att jag är sa jävla dalig pa grammatik sa jag maste ta ut min ilska pa nagon. VAD I HELVETE ÄR ETT JÄVLA DATIV?

Ikväll drar vi till Stuttgart. Jag ska jaga tyskt krabbkött och hoppas pa att de tyska kvinnorna fortsätter behandla mig väl.

Nu ska jag betala för det här internetet till den söta kvinnan. Hon är fran ett annat land och har slöja. Jag älskar henne tror jag. Typ.

Men först ska spöa den lille fan fran Italien.

Trevlig helg. Eat my fuck.

Inga kommentarer: