måndag, juni 01, 2009

New dress

Det har gjorts ett försök att handla shorts. Alldeles ensam och övergiven fick jag vara, eftersom folk ”jobbar” och inte hinner ge smakråd via telefon på grund av att det är ”jävligt körigt just nu”. Jojo visst, dra den om borgarna också. Efter två minuter tröttnade jag på att försöka handla och gick istället och surade över hur enkelt tjejer har det. Bara att dra på sig en klänning och sen är det klart. Kan ju för fan gå ut i nattlinnet om det skulle vara så. Vi män däremot, vi kan inte gå i heldress eller body. Nej det är färger och former och mönster som ska matcha och diverse accessoarer som det ska kompletteras med. Fy fan va bra ni har det, ni kvinnor, aldrig ett problem i hela jävla världen.

6 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Amen hold your horses här nu va! Vadå "bara att dra på sig en klänning"!! Eat my shit: du har inte funderat på vad som uppenbart skiljer oss åt fysiskt? Dom här så kallade beeeehagen. Och har man modell stora beeehag, ja då är det fanimej inte lätt att hitta något. 9 av 10 gånger. Typ.

Så att hitta ett par sketna shorts torde ju inte var så märkvärdigt liksom.

Och nu är jag inte sur längre.

sara sa...

men har man modell inte så stora så är klänning bästa uppfinningen i klädväg. jag har dessutom ett nattlinne som jag använder som klänning.

7808 sa...

ständigt detta modetjat. "passar jag i den här?" "sitter den inte lite tajt?" "Ser min rumpa stor ut i de här jeansen? Som för övrigt är mjuka, känn!" Jag börjar tröttna på din ytlighet. Ska bli skönt som fan att du åker!

Nej, nej, nej! Förlåt! Icke, icke!

Anonym sa...

hörrö wayne.
TIPS på läckra shorts, och då är det inte vilka som helst, nej nej, utan snyggshorts för 149:- på H&M. På övervåningen, de ligger på ett bort vid skjortorna.

Finns i många färger. läckra som de är, och snyggare om man viker upp de lite!

Anonym sa...

...jag har stora bröst (Mona) och Gnäller!?!? Fjant ;-)

Gissar att dom varit till mer nytta än förtret, hihi!!

Arou? sa...

Mona: Då beror det förmodligen på att du har konsumerat stora mängder köttig polsk korv bemängd med radium. Att är det så det funkar har en vis man (som idag verkar ha PMS) lärt mig, så det måste vara sant.

Wayne: Låter som att du har haft en alldeles strålande dag. Härligt.