lördag, juni 06, 2009

All the pretty little horses

Det kommer absurda anklagelser om att jag snarkar. Det stör mig. Om människor kunde sova istället för att leta ljud sa skulle det bli mindre gnäll. Har ocksa blivit anklagad för att vara bög.
- Va fan köper du tjejtval för?
- Därför att det luktar gott.
- Är du bög eller?
- Det är ju doften av kvinna jag vill at, pa din star det ju för fan For men, sa vem är det som är bög?

Idiot.

För övrigt är vi nazisterna pa sparen och snart är sommarlovet slut. Pa mandag börjar skolan och imorgon aker vi till Tübingen. Vi vet inte vart vi ska bo. Det kan nog bli avancerat parksupa som gäller första natten.

Nu ska vi äta wurst och dricka öl och titta pa nagra jävla fyrverkerier. Kommer väl bli ett jävla smällande, det gillar jag inte. Tysksvin. Ni har det bra ni i Sverige som far se pa fotboll.

Uggla är mitt nya favoritdjur. Hej da.

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Erkänn att du längtar hem till oss. Dina enda vänner.

Yvette sa...

Ugglor är bra små liv. Dom är klocka också. Visste du det?

Yvette sa...

Hahaha, klocka!! Kloka ska det stå. Nu går jag och lägger mig.

Gunilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.