torsdag, juni 11, 2009

Fuck it

Människor i min alder bygger rymdskepp och skriver böcker och far Nobelpris i nagot viktigt. Jag aker till Tyskland och far lägga pussel. Sa kan det ga. Och sa är det.

Jag är ganska full just nu. Och jag saknar 7808. Fast att det är i onödan. Men när hon ligger vid min sida och sover och jag far känna hennes kropp, och när det första hon säger pa morgonen är att det smakar kuk och vitlök i munnen, da mar jag bra. Hon är en jävla idiot. Pa ett bra sätt.

Nu ska jag försöka hitta hem.

Tysk pappersporr är under all kritik. Fy fan.

Jag drömde om Mona i natt. Hon var snäll.

Hej jävla da.

6 kommentarer:

Lennart Pettersson sa...

Så där ska ett blogginlägg skrivas. Uppriktigt och rakt på sak!

MonasUniversum sa...

För din egen skull så hoppas jag att det inte var Mona Sahlin...

Kan du ta och komma hem från det där jävla skithålet nu?!

Förresten, jag ska till Germany nästa helg...

Yvette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
wettexvärlden sa...

Måna vem!?
Här har vi månaallergi.

Arou? sa...

Nja, nåt Nobelpris får de väl inte i din ålder precis. Kungen brukar ju vänta tills de är nästan döda innan han lämnar över det där priset och skakar hand med dem. Han låter några självdö först, det blir för dyrt annars. Han är snål och girig gubben.

För övrigt sitter jag och lyssnar på Mattias Alkberg BD:s "Reevolution" (http://www.youtube.com/watch?v=cYRGyFsZTIg) och tycker att den känns lite lätt waynesk. Det är väl egentligen bara en passus om myskoxens förträfflighet som saknas.

MonasUniversum sa...

Förresten.

"Hon var snäll."

Alltså. Är det mig du drömmer om så dröm inte att jag är SNÄLL.

Kossor är snälla.

Ska du drömma om mig så får du fan krydda lite.