tisdag, juni 23, 2009

Being boring

Det här internet som är sa modernt är ju inte speciellt intressant om man inte kan titta pa vuxensidor. Pa 5 minuter har man kollat det man behöver. Och nu sitter jag och bara glor och glor och väntar pa att tvätten ska bli klar. Är pa nagot kombinerat internet- och tvätthak eftersom kärringen vi hyr boendet av inte sett till att laga tvättapparaturen i lägenheten.

Nu gar jag ut och röker istället.
Eller tar en öl. Jag far se. Men fy fan sa trakigt det här var. Det är dags att skaffa en tjej som tvättar at mig.

6 kommentarer:

sara sa...

eller hur! tvätta är fan den tråkigaste hushållssysslan. alla borde få ha någon som tvättar åt en.

Anonym sa...

Nääär kommer du heeem?/Peachy

Jess sa...

Ahem...jag är skitbra på att tvätta. Fan, jag kan t.om vika din tvätt efteråt om du skulle vilja?
Men, där finns ju givetvis en hake. Givetvis.
Du begriper att du då måste göra något för mig, huh?

Arou? sa...

Jag gillar din taktik:
"Jag kommer aldrig hem igen."
"Det är dags att skaffa en tjej som tvättar at mig."

Undrar hur länge det dröjer tills de fattar vinken...

Jess verkar vara något på spåren.

Wayne sa...

sara: precis

Peachy: aldrig

Jess: Jag är väldigt bra pa att diska

Arou: jess verkar vara klok.

sara sa...

ja, för "visa fittan och städa mitt hem" är ju en sjukt bra raggningreplik. tjejerna kommer bli helt till sig.