söndag, november 04, 2007

Will you surrender?

Att göra vecka 45:
*Lämna in en hemtenta.
*Motionera.
*Städa.
*Införskaffa ett djur.
*Söka upp tjejen i röd jacka som jag såg på stan i fredags och höra mig för om en kopp kaffe är aktuell
*Söka upp killen som höll tjejen i röd jacka i handen på stan i fredags och A, -trycka en kniv mot hans struphuvud och förklara att stan inte är stor nog åt oss båda. B, -låta mitt införskaffade djur attackera honom och själv hånskratta på ett mycket elakt och ondskefullt sätt.


Nu ska jag äta en smörgås, dricka en kopp the och fundera över om jag ska låta kniven eller djuret tala. Veckoplanering är viktigt.

8 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

Du ringer mig aldrig längre. Betyder det här att jag måste ringa dig. Jag tolkar din tystnad så. Fan för det där med att ge och ta. Jag saknar dig!

Anonym sa...

jag föreslår att du bussar djuret på den där sofia...

Kulturkoftan sa...

Nej, jag gillar inte djur!

Anonym sa...

Ska du skaffa ett djur på riktigt? Eller är det en omskrivning för något annat?

Anonym sa...

Sofia; du är hans djur, han kommer snart för att skaffa dig. Puss och Kram önskar Hotty

Anonym sa...

Sofia: Livet är hårt.

10 glas...:Låter väldigt bra.

Sofia S: Det är en omskrivning som betyder att vissa människor borde lära sig att uppskatta Neubauten.

Hotty: Bara när jag är full.

Kulturkoftan sa...

Nätmobbing.

Anonym sa...

Sofia: Det är modernt.