fredag, november 09, 2007

Split screen sadness

Jaha, förutom inlämning av hemtentan så ska jag väl erkänna att jag inte följt min veckoplanering.

Motion har inte blivit av då jag är döende i förkylning, och just nu även bakfylla. Något djur har inte införskaffats, varför vet jag inte riktigt. Kvinnan i röd jacka har jag inte sett till och jag har därför inte heller kunnat lokalisera hennes pojkvän för att köpslå. Men när jag tänker efter så är ju kvinnor dumma i huvet överlag, så det är egentligen mest synd om pojkvännen, den stackaren.


För att summera veckan som gått kan jag väl bara säga att den varit ganska trist, förutom öldrickande och fotbollstittande med Soda.


Jag har lärt mig en sak, och det är att när man skickar en vibb via msn och samtidigt trycker kuken mot skärmen så... känns det fan ingenting. Det är trist.


Jaja, nu ska jag brassa på några ägg, försöka duscha och skrubba bort skam och elände, och sen drar jag på rehab över helgen. Glöm inte att det är snart är måndag igen och att livet är kort och snart så dör vi. I en sjuhelvetes jävla smäll.

1 kommentar:

Anonym sa...

fy fan, du kan ju verkligen konsten att få en på schysst fucking helghumör! Skål!