onsdag, juni 06, 2007

Violent playground

Åh idag är det liksom nationaldag och så. Jag har aldrig fattat varför man firar men det spelar ju liksom ingen roll när man får vara ledig. Haha. Matte håller på att sätta upp nya parasollet på balkongen. Han köpte det för 49kr på Coop, försök att fatta va himla billigt liksom! Det är verkligen jättekul att fynda, och balkongen blir så fin. Där ska vi sitta mycket i sommar och grilla och så då. Jag och min urgulliga Matte.

Carina och Jonas kommer om några timmar. Vi ska sätta oss i en park och ha picknick. Carina sa att hon gjort en jättegod kycklingsallad. Det är så gott med sallad för man inte mätt på ett äckligt sätt liksom, om ni fattar vad jag menar haha. Senare ska vi nog spela minigolf. Det är himla roligt faktiskt för banorna är så himla konstiga och så liksom. Förra gången vi spelade så var det en liten kille vid banan bredvid som åt glass och det irriterade Matte och Jonas. Så de slog den lilla killen med minigolfklubborna jättehårt i huvet. Efter det så var vi tvungna att dra. Himla trist att vi inte hann spela klart liksom. Men det blir nog bättre idag. Nu ska jag piffa till mig lite och så då. Kjammizar/Svensk_Brud21

Inga kommentarer: