måndag, juni 04, 2007

Some girls are bigger than others

Helgen med särklassen i Rättvik var fin. Som förväntat full av en hel del alkohol, snusk, sol, popmusik, gapande och ovårdat språk. Själv ville jag väl mest läsa en god bok, dricka grönt te och gå långa promenader och njuta av vyerna. Men ni vet ju hur det är med grupptryck i den här åldern. Man vågar inte säga nej på grund av rädslan för att få en töntstämpel alternativt att någon kissar i ens säng. Men det blev trots allt en fin resa. Dalarna är verkligen vackert.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vadå dalarna? e inte det där stadshuset?

jag e full. är du?

stefanmedo sa...

haha. tänkte just också det.

jag var på bal i den där byggnaden förra sommaren, med tjejen jag är kär i. min enda claim to love. sen gick det utför snabbt.

Kulturkoftan sa...

Jag ville mest läsa jag med. Du kunde ju ha sagt nåt.