tisdag, juni 03, 2008

Burn

Borde väl egentligen berätta om helgen, men det får bli jävligt kortfattat ty denna värme tar snart mitt liv. Födelsedagen blev väldigt bra, med starka inslag av homoerotiska undertoner (stämningen avtog visserligen när O-Dog efter ett par öl avslöjade att han var sugen på att köpa ett par foppatofflor. Det gäller nog att snart gallra lite i umgänget). Lördagen blev även den fin för Hotty och Peachy bjöd mig och Soda på middag. Kvällen avslutades med efterfest utomhus där allmänheten bjöds på mycket mogna talkörer. Jag försökte även få med mig sällskap hem.
- Men Wayne, jag är lesbisk vet du väl?
- Just fan ja, ja men alltså, du behöver inte göra något. Det räcker och jag får ta på dig!
Det resonemanget kändes naturligt just då. Nu i efterhand vette fan.
Idag har jag haft tenta. Den gick över förväntan. En femdagarsfylla under föregående vecka kanske inte var en sådan dum uppladdning ändå. Såg för övrigt ett gammalt ligg på tentan. Hon verkade ha smalnat av lite sedan sist. Jävligt typiskt att man var där och rotade vid fel tidpunkt.

Jaja, nu ska jag duscha.
Det hjälper väl i någon minut i alla fall.

3 kommentarer:

Yvette sa...

kul att du är tillbaka, jag blir så uttråkad.

Wayne sa...

det var rart skrivet av dig.

stickling sa...

Foppatoffeln är fan i mig inte ok. gallra!