torsdag, juni 12, 2008

No hope, no fear

Ar i Piran vid den slovenska kusten. Med risk for att lata bogig sa vill jag nog saga att det ar ett underbart stalle.
Kolja har sjalvklart inte slappt till, men igar firade vi anda hennes fodelsedag. Vi hade picknick under ett parasoll och tittade pa havet och det var regn och aska och blixtar. Jag onskade att jag hade nagon att vara kar i da. Sedan at vi musslor (riktiga musslor, inte kvinnliga underliv). Sedan drack vi sprit. Mycket sprit. Forsokte stota pa en inhemsk brud, men hennes snubbe var nagon slags javla mastare i karate sa jag vagade inte spela upp hela mitt register (vilket forvisso gar javligt fort).
Idag drar Kolja och Daijma till Venedig. Jag och Soda har redan sett skiten sa vi stannar en natt till har, sedan aker vi vidare. Vet dock inte vart.
Nu ska jag bada i havet och jaga maneter.
Jag saknar inget fran fittlandet Sverige, forutom en viss kvinna kanske.
Ni upanja, ni strahu.
Eat my fuck!!!

2 kommentarer:

Yvette sa...

Ha lite kul för mig också!

stickling sa...

Livstecken från globetråtter-gänget. Äntligen!