torsdag, juni 05, 2008

Drunk guy on the train

"This town full of men with big mouths and no guts"

Imorgon, eller rent tekniskt sett idag, åker jag till Stockholm. Det ska inte bli så jävla kul. Det är det sällan i den där stan. Men på fredag så flyger jag till Bratislava.
Där börjar Eurotrash 2008.
Det ska bli kul. Efter Bratislava färdas vi med tåg till Budapest, sedan till Ljubljana och efter det blir det Pula i Kroatien. Sedan får vi se hur fan det blir. I mitt sällskap kommer då att finnas Kolja, Soda och Daijma. Jag känner av att det finns vissa spänningar i gruppen. Kolja har med kort varsel insett att jag inte får plats att sova hos henne under morgondagens uppladdning. Kanske har hon fått reda att jag bakom hennes rygg kallat henne för hora eftersom hon skaffat pojkvän. Nåja, får sova hos Varulven istället. Eller på gatan.
Det har ju funkat tidigare.
När jag idag köpte mitt interrailkort så lyckades kärringjäveln skriva mitt namn fel. Så nu heter jag Mr. Wayne Hilsson.
Inte snyggt.
Inser givetvis att ressällskapet kommer att håna mig och dra paralleller mellan mig och den härliga “artisten” Joakim Hillson. Förmodligen mest känd för att ha kastat ut en tv genom fönstret på ett hotell i Västerås, samt för att ha snortat ladd och torskat. Tack kärringjävel, tack. Jaja, nu ska jag packa (och ta en öl till). Har redan lagt fram det viktigaste: pass, kontokort, biljetter och svensk porr. Nu kommer den här sidan vara mer död än vanligt några veckor. Kanske uppdaterar om Kolja släpper till. Förmodligen inte alltså.
Hej då.
Eat my fuck.


Om jag återvänder till Sverige i en liksäck så har ni här en bild att skriva ut och ha som minnesfotografi. Eller att torka er i arslet med.

2 kommentarer:

stickling sa...

Du är lik nån. Kan inte riktigt sätta fingret på vem dock. Ha en fantastisk resa och håll ett vakande öga på Kolja. Blir lite mammigt orolig när hon far ut i världen sådär.

Yvette sa...

jag kommer sakna dig! ha så kul!