måndag, september 10, 2007

Shake the disease

Till Johanna.
Anledningen till att jag bad dig läsa min blogg beror inte på att jag trodde du skulle uppskatta den, utan för att jag ett par bekännelser att göra. Du vet i fredagskväll när du låg naken med särade ben och undrade om jag älskade dig, och jag svarade att ”ja, det gör jag verkligen”.
Sanningen är den att det gör jag tyvärr inte. Jag var upphetsad och ivrig över att äntligen få komma till. Till mitt försvar kan jag väl tycka det var en aning naivt av dig att verkligen gå på det där, du har ju ändå börjat gymnasiet och borde förstå bättre.

I samband med det där tillfället så frågade du även om jag hade några könisar, och jag sa att det var lugnt att köra utan gummi för att jag var nytestad och sjukdomsfri.
Det där stämmer inte riktigt heller, visserligen är jag nystestad. Dock har jag klamydia och könsherpes. Men jag tycker inte att du ska hetsa upp dig över det där egentligen, klamydiafallen ökar och personligen anser jag att det är skönt med lite grupptillhörighet. Jaja, det var väl allt, hoppas du mår bra och att din mamma inte blev arg för att jag lånade hennes smink. Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt jävla äckel!

a sa...

Fan vilken mes Johannas mamma är; lamaste kommentarsbestraffningen EVER med tanke på att dottern besudlats av ett äkta ärkesvin.

Anonym sa...

Höhö, tu e krymm!