onsdag, augusti 22, 2007

Your pretty face is going to hell

Till: Internet, Vatikanen, President Bush och alla andra jävlar som känner sig berörda.

Efter påtryckningar, hot om våld och ett eländigt tjat har vi fattat ett moget beslut.
Vi säger nej.
Vi säger nej till Facebook.
Varför?
Vi vill helt enkelt inte. Vi vill inte avslöja våra riktiga namn och lägga ut närbilder på våra ohyggliga ansikten på det här internet. Vi vill heller inte få vänskapsförfrågningar som lyder

”Tja, Krille här. Vi gick hela grundskolan ihop och sedan parallellklass på gymnasiet. Vi sa inte ett ord till varandra då och har inte gjort sedan dess. Ska vi bli polare?”

Eller

”Du tog mig på fittan i lördags. Kompis?/Nettan”

Vi har redan kontakt med de personer vi vill ha kontakt med.
Och om just du känner dig bortglömd så kan vi nog lösa det.

Vi tänker inte tåla leken, därför ger vi oss inte in i den.

Med hopp om förståelse och respekt!
Varma kramar/
Kung Salamander, Kerstin, Krabban Gunnarsson & Wayne Nilsson

4 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

Den där Kerstin har alltid varit en jävla gnällkärring. Jag vet att det är hon som står bakom det här. Jag vet att Wayne vill! Jag vet!

Anonym sa...

Jag har gjort slut p.g.a att jag numera bara är intresserad av män med facebook.

Skaffa ett facebook-konto så kan vi ses på en flaska vin och prata igenom den här svackan (för jo, klart jag fortfarande älskar dig darling, måste bara spela lite svår ibland för att du ska fatta viktiga saker. Facebook. Nu. Seså. Det är vår kärlek värd, tycker du inte?! )

puss på förhand, din mal

Fatima sa...

You are so fucking alternative! Det kryllar redan av bilder på dig på facebook och fler kommer det bli. Mowahahaha. Enda skillnaden är att du som ickemedlem inte har nån kontroll över dem!

Anonym sa...

Ja, eftersom du är både teknik- och människofientlig så tycker inte jag heller att du ska skaffa facebook. Må väl.