söndag, augusti 23, 2009

Devils whorehouse

Svensexan gick bra. Först en skenavrättning på ett dystert industriområde, fy fan va rädd han var. Sen fick han halsa en flaska Explorer och blev efter det slängd i en taxi till närmsta horhus. Allt var klart vid halv tretiden på eftermiddagen och vi andra kunde fortsätta med vårt.

Nej, så gick det inte till.

Men jag orkar fan inte gå in på detaljer, jag ska nog krypa tillbaks till soffan nu, ty det bor en liten moderat i mitt huvud som slår hårt och det värker. Jävla borgarsvin. Hej då.  

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Och må han slå hårt hela dagen. Så att du förblir blå.

Guds väg liksom.

Wayne sa...

Mona: Du är ju bara elak nu för tiden. Inte den kvinnan jag förälskade mig i och skickade trisslotter och blomster från Konsum till. Jävla trollpacka.