torsdag, februari 22, 2007

Why can´t I be you?

Jag tänker mer och mer på Jennifer Aniston. Vet inte varför, kanske beror det på hennes utstrålning. Kanske på hennes ofta styva bröstvårtor. Jag vill inte ha sex med Jennifer Aniston, det är mer så att jag identifierar mig med henne. Jag vill vara Jennifer Aniston. Känns lite skrämmande, men samtidigt oerhört spännande. Det jag ville säga från början var egentligen att jag auktionerar ut min tvättid. Tvättiden är den 26/2 mellan 17.00 och 22.00. Nu på måndag alltså. Tvättstugan är i bra skick. Orkar inte lägga fixa något konto hos Tradera eller Ebay så auktionen sköts här. Utropspriset är 25kr. Betalning sker genom kontanter och/eller Jennifer Aniston. Jennifer Aniston ska jag förvara i en liten bur. Budgivningen startar nu.

Ps – Anledningen till att jag placerar Jennifer Aniston i bur är att hon kanske är lite rädd.Det är för hennes egen säkerhet så hon inte skadar sig. Jag ska vara snäll mot henne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh jag alskar ocksa Jennifer Anniston!!! Vi kan ha henne som husdjur sen nar vi flyttar ihop!

Kulturkoftan sa...

Ha ha, vilken skev familj. Jag kommer på söndagsstek. Tar med mig ett knippe bananer till flickstackarn.

Anonym sa...

jag är trött på det här.

Anonym sa...

30 kronor bjudet!

/Soda