fredag, februari 23, 2007

Those fucking bitches

Dialog hörd utanför häxans torn, på kullen ni vet.

-Rapunsel! Rapunsel!
-Äntligen, du ståliga riddare. Rädda mig!
-Ja, släpp bara ned ditt hår.
-Vänta lite.
....
....
-Men va fan, är du helt störd prinsessjävel? Det var inte fitthåret jag ville ha!
-Sorry, gjorde en Britney häromdagen och skalade huvet. Fitthåret är det enda jag har att släppa ned. Såg du inte att mitt huvud var kalt?
-Näe, tiaran är ju så jävla stor. Du måste ha världens längsta fitthår.
-Joda, sisådär en femton meter skulle jag tro.
-Fan vad tovigt det är. Och smutsigt, luktar konstigt.
-Det är inte så enkelt att hålla efter femton meter fitthår fattar du väl.
-Ok då, det är nog sant. Det här känns inget vidare längre. Jag drar.
-Du kan inte bara dra. Du måste rädda mig!
-Näe fan, jag dräper en drake eller nått istället.
-Du har inte stake nog att dräpa en drake, din fähund.
-Baby, jag knapprar ryssfemmor och har en kvarting innanför rustningen. Saknar numera omdöme totalt.
-Men jag försmäktar ju här i tornet!
-Whatever...Jag är trött på kärringar, bristande intimhygien och gnäll.
-Så det är slut nu?
-Typ!

1 kommentar:

Kulturkoftan sa...

Du upphör aldrig att förvåna! Ser fram emot nästa blandband!