onsdag, februari 11, 2009

Kelly watch the stars

Om man skulle vara lite jävla positiv då. Förutom att skorna skavde och färgade av sig vilket medfört att fötterna ser ut att sitta på en blodig lortunge, kylskåpet är tomt och att det finns ett visst inslag av bakfylla i min kropp så är det fint.
De senaste fem månadernas kontorsarbete skulle sättas på prov under gårdagen. Och det gick bra. Jävligt bra faktiskt. Vi är duktiga.
Och snart tas förhoppningsvis södra Tyskland med storm. Det ska bli gott. Bara glida runt med en stor jävla wienerschnitzel under armen och vara glad. Med någon slags lustig hatt på huvet kanske. Det gillar de, de där tyskarna.
Nu ska jag duscha. Och sjunga. Är inne i en period där jag försöker låta som en gregoriansk munk genom att sjunga på hittepålatin. Jag gillar hur badrummets akustik får min röst att bli så sakral. På ett ungefär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kommer ni använda blitzkrieg mot tysken?

Wayne sa...

Ja, om de inte lämnar över sina kvinnor, ölstop och mustiga korvar utan tjafs.