måndag, september 08, 2008

Smell of female

Jag köpte en deodorant idag. Samhället förväntar sig att jag ska använda deodorant, så därför gör jag det. Det vore onödigt om jag skulle bli än mer betraktad som efterbliven om jag inte sköter min hygien. Men det ska erkännas, ibland när jag vet att jag bara ska vara hemma i min ensamhet så ger jag blanka fan i deodorant. Då går jag runt i cirklar på golvet och luktar svett och känner mig som en riktig karl som slitit hårt på bruket. En jävla frihetskänsla.

Men idag köpte jag alltså en deodorant. Och jag vet inte... den luktar lite kvinnligt liksom. När jag upptäckte det så sjönk jag krampaktigt ner i ett hörn och hyperventilerade, faktumet att jag blivit bög skrämde mig. Inte själva homosexualiteten i sig, men att jag skulle vara tvungen att komma ut ur garderoben vid 27års ålder kändes lite genant. Och sedan gillar ju inte Gud bögar heller. Inte för att vi har någon direkt relation, men det verkar ändå onödigt att provocera honom. Gubbfan är ju så jävla labil.


Nu har lugnat mig och resonerar som så att man faktiskt inte behöver vara bög för att ens deodorant luktar lite feminint. Nu tycker jag om den, och kommer nog få nackspärr på grund av allt sniffande i armhålorna. Det är nästan som om att en kvinna är i närheten. Ska nog stryka på lite på kudden ikväll. Skönt med sovsällskap.
Fuck you Gud!
Fuck you ensamheten!

6 kommentarer:

Oh Julie. sa...

Haha, åh din blogg är så bra! Har börja dagen med att läsa lite bloggar, din då bla, och skrattat så att tårarna rinner. Sedan blir det högläsning för dem som vill höra. :D

Anonym sa...

Alltså sån där jävla unisex är livsfarligt...

Anonym sa...

Jag komemr upp i helgen, då ska du få känna hur en riktig armhåla luktar!

Stick ut huvudet genom fönstret vid kvart över sju på fredag och andas in när jag susar förbi på E18.

Anonym sa...

tjej deo luktar mycket godare än nån jädra gubbparfym fabrik!!

Anonym sa...

Det här med att...

ibland när jag vet att jag bara ska vara hemma i min ensamhet så ger jag blanka fan i deodorant. Då går jag runt i cirklar på golvet och luktar svett och känner mig som en riktig karl som slitit hårt på bruket

verkar ju även gälla när du är på besök hos mig oxå. Inte bara när du är "så jävla wasted"

Wayne sa...

Oh Julie: Tack ska du ha. Det var snällt av dig.

Robert: Ja visst fan är det, man blir så oerhört förvirrad.

Hotty: Du luktar väl ammoniak som vanligt eller?

Sara: Jag ska köpa en tjejparfym, för hemmabruk.

Lars: I din lägenhet orkar man ju bara med att vara wasted.